Torsdagen den 24 september

Försökte ringa facket igår, men dom hade så konstiga öppettider så jag kom inte fram. Ska försöka idag igen.

Stackars Milo har fått en blåsa på tungspetsen :( Lillskrutt! Både min morfar,mamma och jag har haft "afte". Det är ungefär som vanliga munblåsor bara att dom är mer "elaka". Under min uppväxt hade jag nya blåsor nästintill varje vecka, och varje blåsa tog 2 veckor att läka.. Det var ganska kämpigt faktiskt. Som mest hade jag 13 blåsor samtidigt, förstå 13 blåsor i munnen! :O Helt sjukt! Som tur var så försvann dom nästan helt när jag blev gravid, och efter graviditeten har jag kanske haft 2 st(på 8 månader)så jag tror att dom håller på att försvinna helt. Både mamma och morfar blev också av med dom runt 20 års åldern(fast dom kan än idag kan få någon enstaka..) Jag hoppas att Milo slipper afte, och att det här är en engångsblåsa :)

Idag ska vi möta Rickard på hans jobb, för att sen åka och träffa Gabriella i Farsta. Det ska bli mysigt! Vi ska äta gott och titta på lite kläder :)

På lördag ska jag ner till Nynäs. Åker ner så fort vi har vaknat och stannar till typ halv 4, bara så du vet Meira! ;) Jobbar du? Jag tänkte ta en promenad och fika på förmiddagen och sen ska jag äta med mamma,lillebror och Stina :) 

Nu ska jag passa på att plocka lite här hemma, Milo sover sin "förmiddags-skönhetssömn" :) 

Just det! Jag hittade en hemsida som jag gjorde för några år sen... Massa roliga bilder, här hittar ni den; http://sanna.5min.se enjoy!

Kommentarer
Postat av: Meira

Åh stackars Milo. Hoppas blåsorna försvinner fort!

F-n också, jag jobbar på lördag förstås :( Slutar när du tänkt åka hem halv 4 alltså. Men duuu, på tisdag slutar jag tidigt! Kan vi ses då?

Massor med kramar, kom o hälsa på på lördag om du hinner :)

2009-09-24 @ 20:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0