Tisdagen den 15 september

Dagen har Milo och jag spenderat i Nynäs med min mamma. Ätit hederlig mammamat! Blivit allmänt bortskämd, och dessutom fullproppad med diverse goda bakverk. Så nu känns det lite bättre än igår faktiskt. På vägen hem hade jag årets premiär av julmusik(!!), hör och häpna..! Men jag måste säga att det lät välidgt bra, och framkallar värsta julmyskänslan :)

Nu väntar rickard och jag på att heroes ska börja. Alltid lika segt att sitta och vänta, och vänta, och vänta. Jag tror att jag ska fixa en kvällstallrik med mumsiga saker på till oss :) Rickard är ju så duktig, han har slutat snusa(eller håller på iaf..), så även han drabbas av "akut sugen på onyttigheter" kvällstid nu :) Men ikväll blir det nog vindruvor och päron!

Kommentarer
Postat av: Maria

Roligt! Vad är det för hästar?



Ja.. det är skitdyrt på ridskola.. men på Sorunda kostar det 3200, och jag har haft kontakt med 2 tjejer som vill ha medryttare till sina hästar och den ena vill ha 1000 (!!) kr i mån, den andra 800 :( iof kanske det är värt att få göra lite som man vill.



Ses vi på lördag?

Kram!

2009-09-17 @ 12:36:05
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0