Onsdagen den 9 september

Nu håller vi på och gör oss iordning här hemma. Vi ska till Nynäs och äta :) Rickard kommer hem om 1 timme så då sticker vi! Hihi ni ska se Milo nu, han har sin(och även esthers) favorit leksak(en ihålig plastkorv) i munnen och andas "genom" den, det låter väldigt skoj :) Oj nu lärde han sig tydligen också att få igång tvn själv,  hummmm....

I förra veckan fick Milo sin andra tand, och nu har han även en tredje på gång! Stora killen!

Igår var vi förbi huset :) Åååååhhhh, kan inte tiden gå lite fortare??!!

Jag har ett för tidigt nyårslöfte, eller ska man kalla det för livslöfte eller något liknande? Hur som helst, jag MÅSTE faktiskt börja hälsa på folk som jag känner! Jag har en tendens att vända bort huvudet och låtsas om att jag inte såg... Hemskt!! Men hur vet jag att personen på andra sidan känner mig, eller kommer ihåg mig? Det kan ju faktiskt vara 10 år sen man sågs.. Är det inte lite pinsamt då om jag hejjar på någon som inte känner igen mig?? Sak samma, mitt nya livslöfte, HÄLSA PÅ ALLA SOM JAG KÄNNER! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0