Onsdagen den 2 september

Igår kväll såg vi dokumentären "octomom", shit vad många barn! Jag fick huvudvärk! 14 st barn :O Där snackar vi ALDRIG en lugn stund! Både Rickard och jag kom fram till att 14 barn är inget för oss, 1 eller 2 räcker gott och väl :)

Om 1 timme slutar Rickard jobbet :) Får se vad vi ska hitta på då,ev åker jag och Milo ner till Nynäs så älskling får lite ensam tid :) Och jag får lite tid med min mamma :) Vi får se hur det blir, men det lutar nog åt det hållet.

Imorrn är tanken att jag ska jobba, men min förkylning vägrar att ge med sig så jag vet inte om jag är välkommen till jobbet ännu...  

Usch vilket tråkigt inlägg det vart...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbar du med?

2009-09-02 @ 19:08:53
Postat av: Sanna

Jag jobbar med bokföring tillsammans med en annan tjej(min chef) och anledningen till att jag inte får jobba är att hon inte "har tid" att bli sjuk :)

2009-09-02 @ 20:01:35
URL: http://sannao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0