Måndagen den 21 september

Igår var jag sängliggandes nästan hela dagen,pga ont i nacken.. Och idag var tanken att jag och Milo skulle ta oss ner till Nynäs, men jag vet inte hur det blir med det. Har för det första ingen bil och för det andra så har jag fortfarande ont i nacken :( Så typiskt! När man äntligen lyckades få ihop en dag som passade både Ida, Meira och mig! :( Men jag får se om jag kan proppa i mig lite piller och sätta mig på bussen med lillskrutt. Fast vilken vagn ska jag ta då? Måste ju bli den gröna, och den har ju så himla liten varukorg... Den svarta är i bilen, som är på lagning(inte så smart..)och den gråa funkar bara liggdelen, så där kan man inte spänna fast lilla vilden :) Det får helt enkelt bli den gröna. Btw vi ska sälja den gråa, och jag argumenterar även för att sälja den gröna. Får se om jag lyckas. Någon som vill köpa vagn billigt? Gråa kan vi sälja för typ 250 kr och gröna typ 900 kr. Båda vagnarna har passat oss bra, men nu är jag ute efter en mix av dom båda ;)

Nu måste jag ta Esther, hon skäller ut någon förbipasserande....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Esther har nog börjat vakta mkt mer sen ni fick bebis.. därför hon skäller o så.. men allt går ju o träna bort om man vill :)

2009-10-19 @ 03:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0