Måndagen den 21 september

Det blir inge Nynäs :( Men istället blir det måndagsmys här hemma med; vitlöksrostade morötter & färskpotatisar i ugn, rödvinsås och kebabspett. Och chokladpudding till efterrätt. Kebabspetten är bara till Rickard, jag kör som vanligt veg...

Milo sover sin eftermiddagslur nu :) Försöker ändra hans dygnsrytm en aning, han har nämligen kommit in i sin "8-månaders kris", så sove hela natten är ett minne blott. Jag håller tummarna för att det lugnar ner sig snart.

Tidigare var vi ute med vagnen en sväng. Tittade på hästarna som betar längs allén, och njöt en stund av det fina höstvädret. Sen hade Esther och jag vår vanliga dispyt, hurvida hon ska dra i kopplet eller inte. Jag är emot, hon är för! Dessutom blir jag galen på henne när hon skäller ut alla som går förbi huset!! ARG SOM ETT BI BLIR JAG!!!

Något som sken upp min dag var ett av breven som kom med posten :) Det innehöll nämligen ett superpresentkort som tack för hjälpen efter att jag deltagit i en undersökning. Så nu ska jag köpa några nya tröjor för dom slantarna ;)

Nu ska jag skriva en inköpslista. Imorrn blir det BVC och handla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0