Måndagen den 14 september

Jag efterlyser en uppfinning som tar bort allt hundhår! Någon?! Jag blir så deppig av att hela tiden, varje dag, behöva plocka fram den j*vla dammsugaren och städa hela huset! Samma visa dag in och dag ut. Visst älskar jag Esther och skulle ALDRIG göra mig av med henne, men allt detta hår!! Hur är det ens möjligt för en hund att fälla såååååå mycket, finns det inget slut? Förvandlas hon inte till en naken hund snart?  Hundhåren vinner, jag orkar inte mer.

Det mesta känns skit, fast så är det inte. Bara i mitt huvud....

Nu måste jag göra en "bra och dålig lista".

Bra;
Milo, Rickard och jag har bra hälsa
Vi ska flytta till ett fint litet hus
Rickard förstår mig/hjälper mig
Snart kommer clementin säsongen igång
Jag har hittat häst i Tungelsta
Hösten närmar sig
Min lillebror har hittat en ordentlig tjej
Milo äter allt
Vi har fina möbler...
Äppelkaka är gott

Dåligt;
Våran ekonomi, typ urusel
Allt hundhår!!
Mitt huvud
En till "hemlig" sak
Mina extrakilon och som Rickard kallar det "hjärnspöken"
Min matnojja
Konstiga människor
Alkohol
Parkerings avgiften i Stockholm
Ungdomsgängen som härjar i VH
Våran säng


Håll tillgodo efter bättre tider! Saker och ting löser sig....




Kommentarer
Postat av: Maria

Det är bra att göra bra/dåligt lista..

Vill bara säga att er soffa IS TO DIE FOR (med tanke på din bra lista)

Har du hittat häst? Medryttarhäst?

Du är söt och fin Sanna!

KRAAAAAAAAAAAM

2009-09-15 @ 21:16:51
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0