Fredagen den 25 september

Idag har Milo och jag varit på äventyr :) Åkte för första gången buss från Lundby(där vi bor) till VH, och sen tåget till Haninge. Vi skulle möta Rickard där när han slutade. Sagt och gjort, Rickard kom till centrum och vi shoppade lite nödvändigheter typ ny mobilladdare, halsband på rea, öl till Rickards tipsfest imorrn, headset, nagelfilar och alcogel. Efter den shoppingturen åkte vi till skopunkten i Länna, där spenderade vi mitt superpresentkort :) Det vart 3 par skor, 2 till mig och 1 par till Rickard <3 

Gårdagen var supermysig! Vi åt Kina mat och spenderade lång tid i provhyttarna inne på Gina Tricot. Gabriella var skitsnygg i alla outfits. Mina outfits bestod dock av dagens skratt.. :) Är lite nyfiken på hur olika klädbutiker storleksbestämmer sina kläder. Som t.ex. Gina. Jag förstår att det är förvirrande för många, inkl mig. Ett par jeansleggins inne på Gina fick jag krypa upp till L, eller vissa modeller XL, för att komma i. Men när jag provade likadana byxor uppe på HM så kunde jag helt plötsligt ha strl S/M... Hummmm, lite knasigt faktiskt. Vart iaf 4 linnen igår. Jag är mycket nöjd!

Nu ska jag kramas lite med familjen, och nattbusa med lilla skatten!! :)

Kommentarer
Postat av: Gabi

Asso jag kom ju nästan inte i S på Gina, har du sett deras xxs ? De är typ för 8 åringar :P

2009-09-27 @ 18:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0