Fredagen den 2 oktober

Sorry!! Det har inte blivit mycket blogg den här veckan... Har haft fullt upp, och det har hänt en hel del....!!

Om exakt 1 vecka får vi nycklarna till vårat nya hus!! ÖVERLYCKLIG!! :D Vi packar för fullt och snart är det faktiskt klart med packandet :)

Stort minus den här veckan, vi har numera bara 7,konstiga,kanaler på våran tv. Dessutom så ska vi vara glada om vi ens kan få in dom... Vi har iaf 4, så vi kan fortfarande se Idol och Heroes. Utöver fyran så har vi bara massa "udda" kanaler med skumma program... Jag är så arg på BOXER, otrevliga och inte tillmötesgående! Vi hade en tekniker här i tisdags, tyvärr så vart läget bara sämre. Men han kunde iaf konstatera att det var fel på våran box OCH antenn...!! Och tydligen är det fabriksfel, vilket innebär att vi har kunnat fått något bättre redan från början, alltså mer än 1 år sen!! ARG ARG ARG!! Jag vill bara bli av med dom. Dessutom så är huset som vi flyttar in i ett ComHem hus....

Slutligen, jag ska tillfälligt gå ner i arbetstid....


Kommentarer
Postat av: gabi

hej asså jag rider måndag,onsdag,fredag sen så spelar jag innbandy på måndagar och salsa på torsdagar :) då da? Kramiz

2009-10-03 @ 23:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0