Torsdagen den 19 mars

Igår så jobbade jag, och Rickard var pappaledig. Fick några bilder, sms och en video under dagens gång :) På vägen hem stannade jag och köpte med mig pizza. Lillebror kom på besök och sov kvar.

Milo växer så fort! Mysigt att se honom utvecklas, han har precis börjat få fram lite ljud i samband med leende. Jag hoppas på ordentliga skratt inom en snar framtid :)

Imorrn ska vi till banken i Huddinge för att få besked om vi får höja lånet för att kunna friköpa. Vi håller tummarna! Efter det kanske det blir en sväng till Nynäs för att hämta mina glasögon :) Känns riktigt spännande!


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack :) Jag fattar inte vad som är fel med mig! Humöret pendlar hela tiden.

Hoppas allt är bra med er!

KRAM

2009-03-23 @ 15:13:26
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Meira

Han är så lik Rickard på bilden!!! :)

2009-03-23 @ 18:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0