Tisdagen den 10 mars

Usch vad ledsen jag blev när jag såg vilket väder vi har idag :( Vi som precis hade blivit av med all snöslask i allén så att det äntligen gick att dra vagnen. Jaha, då var det bara att börja om på nytt då... Esther var iaf lycklig när jag släppte ut henne på baksidan. Och tydligen så hade hon glömt bort att vi faktiskt har en altan, kanske lite svårt att se med all snö. Men iaf, hon gör något som hon ALDRIG har gjort tidigare, nämligen sätter sig och kissar på altanen!! :O BUS HUND!!

Idag kommer lillebror hit och fixar våran diskmaskin! YES!! Dagen till ära blir det även lasange, ja eller det beror på om Milo är lugn. Hans mage har börjat krångla igen :( Vi som var så glada att det hade blivit bättre.

Nu ska jag försöka titta på TV4´s webbtv, det blir "familjen annorlunda" från gårdagen. Skulle även behöva duscha och dammsuga... Men det får vänta tills Rickard eller Pontus kommer :)

Just det! Nästa vecka börjar jag jobba igen. Fast bara 1 dag/vecka. Spännande!


Milo, bilden tagen igår


Kommentarer
Postat av: Vickan

Åh vad söt han är...:-D

2009-03-12 @ 08:54:02
URL: http://viktoriafilosoferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0