Onsdagen den 11 mars

Idag har jag haft sällskap av min lillebror, han åkte nyss. Vi har fikat och tittat i fotoalbum från när vi var yngre. Han lånade även stora bilen en sväng eftersom att vår kusin som bor ca. 10 min bort hade kört i diket.. Allt gick bra men bilen satt fast i snön. Jag passade på att skotta upparten nu när den var tom på bilar. Ganska tungt måste jag säga. Lillebror hade även massa olika idéer om hur vi skulle kunna bygga om vårt hus. En av dom var en takterass med bubbelpool, keep on dreaming! :D

I eftermiddag är vi bjudna hem till Tommy, Diana & Cornelia. Tommy fyller 26, och det ska bjudas på mat... Kyckling... Får se om Milo och Rickard ev får åka utan mig, känner mig inte 100% bra. Jag har ont i halsen...

Om ca 4 veckor så ska Rickard och jag åka bort över en natt! :D Fast vi åker inte så långt ifall det skulle hända något. Blir en "tripp" till Stockholm. Ska ta in på hotell och besöka våran favorit restaurang, Texas Longhorn Östermalm. En svit på hotellet lockar men ruinerar oss... Fast ibland måste man ju unna sig lite lyx ;) och ett hotellrum med egen jacuzzi låter ju inte helt fel! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0