Onsdag

Äntligen fick jag ut förlossningsberättelsen :D Känner mig stolt! Fick iofs korta ner den en aning... Under sjukhustiden fick jag:

6 st kanyler
12 st sprutor i benet
2 st blodprov i armvecket
5 st blodprov ur PVK
2 st EDA
1 st spinal
och ett flertal stick i fingret...

Jag titulerar numera mig själv som nåloman, haha :) Det är nästan så man kan tro att vi har blivit utsatta för dolda kameran.

Nu blickar vi framåt!

Just nu försöker jag att ladda ner en ljudbok från internet, men det funkar inget vidare :(  Milo sover i sin säng, och Esther sover i sin :) Antar att Melker sover också...  Efter sovstunden tänkte jag ta en sväng med vagnen, hoppas bara att Esther kan sköta sig idag! Igår drog hon som en galning i kopplet, och min bild av en nybliven mamma som promenerar med vagn och vovve uppfylldes inte. Hon kanske hade en dålig dag, jag ger henne en andra chans idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0