Torsdag

Esther och jag kom precis in från vår rekord korta promenad. Höll på att frysa ihjäl! Får se om vi vågar oss ut när Rickard har kommit hem. Idag kommer han hem i vanlig tid, men han fick lov att börja 1 timme tidigare :O Stackarn! Försökte ge honom en liten uppmuntrande klapp imorse, för jag var ju självklart vaken efter min 100:de kissrunda. Tänkte laga något extra gott tills han kommer hem. Hemmagjord klyftpotatis, ostfylld fläskfilé och rödvinsås. Det lät väl inte helt fel? :)

Imorgon har han tagit semester. Klockan 9 ska vi vara på Huddinge, och vi börjar med tillväxtultraljud nr.2, efter det blir det spec. MVC runt 9.45 för bland annat CTG. Vi passade på att läsa lite extra om igångsättning på Karolinskas hemsida. Vet fortfarande inte vad jag ska hoppas på. Jo! En frisk bäbis! :)

Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Hej Sanna! Hoppas de går bra med bäbisen nu. Min häst har dött idag.Bara så att du vet.Inte så himla roligt direkt.

Kram kram ! Och lycka till !

2009-01-15 @ 21:43:48
URL: http://gabriellaohlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0