Torsdagens händelser

Igår vart det ingen blogg. Varför? = jag vart dålig igen. Vaknade runt 10 på förmiddagen och kände genast att något inte stod rätt till. Hade börjat med huvudvärk på onsdags kvällen. Men jag ville avvakta och se om det försvann så därför gjorde vi inget under onsdagen. Torsdagsmorgonen fortsatte, och till slut ringde jag min barnmorska i Haninge. Hon ville att vi skulle åka till spec. MVC i Huddinge, IGEN! Rickard fick sluta tidigare för att komma hem och följa med. Väl på plats så konstaterades det att blodtrycket hade gått upp igen. Men fortfarande inga spår på havandeskapsförgiftning. Skönt det iaf.

Vi fick åka hem men ska på ny blodtryckskoll i Haninge på måndag. Men om jag blir sämre innan dess så ska vi tillbaka till spec. MVC. Som tur är så känner jag mig bättre idag igen! :) Hoppas att det håller i sig.

Nu tänkte jag ta en promenad med Esther ute i solen :) Hoppas Rickard kommer hem snart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0