Onsdag

Nu är jag hemma igen efter dagens MVC koll, och en sväng på sjukhuset. Blodtrycket hade gått ner lite :) och jag känner mig lite bättre idag. Jag ska tillbaka på tisdag för att kolla blodtrycket igen, fast om jag blir dålig igen så skulle vi kolla tidigare. Annars så har jag inte fått så mycket nya besked. Vi ska på tillväxtkontroll den 16 januari igen, om inget annat händer förstås. Om det då visar sig att Milo inte har växt och att jag har högt blodtryck eller dåligt flöde i navelsträngen så blir det ganska så säkert igångsättning. Vi får helt enkelt vänta och se vad som händer ock sker.

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt att du känner dig lite bättre. Nu gäller det att vila inför kommande förlossning med Milo-ankomst, bada och njut!

2009-01-08 @ 08:58:24
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åhh nu är det inte långt kvar...bara 13 dagar. Hoppas att lille killen kommer snart, jag vill se underverket! =)

2009-01-09 @ 11:45:12
URL: http://hanna.ohlzons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0