Onsdag, nr.2

Nu är allt färdigbakat, tvätten färdigtvättad, och Esther lycklig efter sin promenad. Dax för Milo´s kläder! Jag har börjat lite med mössan, som är prio 1.

Rickard fick lov att jobba lite senare idag eftersom att han slutade tidigt förra torsdagen för att följa med till Huddinge. Men han kommer nog snart :) Hoppas han köper med sig nya tulpaner! Båda mina buketter håller på att vissna :( Btw mina favorit tulpaner är mörklila och vita ;)

Nä nu ska jag slita mig härifrån för att återgå till min lilla syhörna.

Kommentarer
Postat av: Maria

Värst vad du är pysslig! Men man ska ju 'boa' innan nedkomsten :)

2009-01-14 @ 20:57:46
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0