Lördag

Idag började vi dagen med picknick ute på ängen. Härligt i solen! Vi hade med oss varm choklad, baugetter, semlor, svartvinbärssaft och 1 kexchoklad. Esther roade sig med att bita sönder så många pinnar som möjligt, och efter det rulla sig på en liten isfläck ett flertal gånger.

Efter promenaden åkte vi en snabb sväng förbi Grödby. Rättare sagt hem till Rickards föräldrar som ville bjuda på smörgåstårta. Jag nöjde mig dock med en rostade ostmacka... Nu är vi hemma igen och Rickard ser på diverse sport. Jag håller mig undan :)

Förvärkarna tycks inte riktigt vilja ge med sig... Jag hoppas på mer smärta! :D Fast jag kommer nog ångra mig när jag väl får det ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du kanske ångrar dig för stunden, men det är otroligt underbart också =)

2009-01-17 @ 18:27:56
URL: http://hanna.ohlzons.com
Postat av: Maria

Åh! Vad fint du har härinne! :) Och värst vad ni har mysigt med massa gott i matsäcken när ni är på utflykt!

Ja förvärkar ja, jag blev jätte rädd när jag började få dom riktiga värkarna, fast mer rädd som i "är det verkligen dags nu!!" - rädd

Ha en bra dag!

2009-01-18 @ 12:17:28
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0