Fredag

Jag vet att jag är seg med förlossningsberättelsen, men det finns ju faktiskt så mycket annat som man kan/ska syssla med :) Men jag lovar att senast tisdag ska den upp!! Och efter det ska jag försöka återgå till bloggandet :)

Ikväll ska jag ut med Meira och Ida, blir första gången på nästan 10 månader :O Är nog en aning ringrostig.. Skippar nog dessutom den minikorta kjolen och urringade svarta tröjan.. Har istället införskaffat mig en leopardmönstrad klänning ála mormors modell från lindex. Skulle vilja påstå att den täcker nästan hela mig inklusive mina 7 graviditetskilon som envist sitter kvar runt magen :)


Kommentarer
Postat av: Meira

Ska bli så roligt ikväll!! :)

2009-02-27 @ 15:00:00
Postat av: Maria

haha, ja jag hade faktiskt så blont hår.. fast du vet jag hade en extremt dålig hårdag (fett hår uhh) så idag var det tvättat :D



Blev din färgning bra?

Hoppas du får rooooligt ikväll!!

2009-02-27 @ 19:14:07
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Meira

Tack för senast Sanna :) Synd att jag jobbade dagen efter, skulle ha varit kul o festa längre. Men hoppas vi kan göra om det :)

2009-03-02 @ 10:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0