Torsdagen den 27 augusti

Det är fortfarande sjukstuga här hemma :( Fast jag tror att vi börjar bli lite bättre, eller hoppas iaf! :)

Vi har haft lite strul med nya huset som har tärt på mig ordentligt.. Men nu är allting löst och vi kommer att flytta den 8/9 oktober, LÄNGTAR! Dessutom har vi dubbelt boende i ca 3 veckor, så vi kan i lugn och ro packa och flytta till nya huset :) Vi kommer bara att göra "små" renoveringar, och ev. göra badrummet om något år :)

Jag är så glad att vi har fått vårat hus sålt! Jag säger bara SKIT FÖRENING! Bara massa problem och bråk...

Den här veckan blev det inge arbete för mig. Min arbetsgivare vill inte riskera att bli sjuk, så jag får vara mammaledig istället. På tal om mammaledig, nu vaknar Milo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0