Tisdagen den 4 aug

Jag har bestämt mig för att ta upp mitt bloggandet igen! Och tydligen tycker mina forna läsare att det är en bra idé, med tanke på den stigande statistiken :)

Vi är tillbaka från våran semester i funäsdalen, och på torsdag börjar jag jobba igen.. Rickard har semester den här veckan ut. Men jag vet inte om man direkt kan påstå att vår semester är slut, jag menar vi är ju faktiskt föräldralediga båda två på deltid.(iofs så är det ju fullt ös med en liten krabat som precis lärt sig på eget bevåg att ta sig framåt..)

Det har skett lite förändringar sen sist och vi har bestämt oss för att flytta. Vårat hus ligger ute till försäljning på hemnet, och vi letar som galningar efter det nya "perfekta" boendet.(vilket inte verkar existerar, dock finns det ett flertal "näst intill perfekta" objekt ute på marknaden)Här är 2 "näst intill perfekta" boenden för oss nr1 och nr2. Hus nr 2 håller vi på och budar på.. Det är otroligt svårt att flytta nu, marknaden ligger lågt och folk vill inte sälja eftersom att dom vet att dom kommer att få "dåligt" betalt. Vi har redan vunnit 2 budgivningar men säljarna har i båda fallen tagit tillbaka sina hus och hoppats på högre bud :(  1 av fallen är faktiskt hus nr 2 som vi redan har haft högsta bud på, men säljaren valde att starta om budgivningen och ha nya visningar :( Fruktansvärt irriterande, långdraget och tråkigt. Vi får se vad som händer. 

Imorrn har iaf vi visning(IGEN!) och 3 par har föranmält sig, hoppas vi får sålt nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0