Tisdagen den 11 aug

MILO ALEXANDER BRANDT, AJABAJJA!! Så låter det mest hela tiden hemma hos oss just nu :) Igår ställde han sig upp för första gången :O Milo och Rickard lekte på golvet och rätt vad det är så tar Milo tag i sin leklåda och ställer sig upp :O Snacka om att lilla mamma och pappa fick sig en chock! Nu går det fort! Och snart försvinner samtliga saker som är mindre än 90 cm från golvet... Och tydligen min gardinstång, hör jag nu.. BUSUNGE!

Idag ska vi åka ner till Nynäs. Ida ska klippa mig och färga mitt hår :) BTW till er som undrar så är jag inte gravid bara fet! :) Fast "operation" gå ner i vikt har påbörjats!

Idag får vi också veta hur budgivningen på vårat hus slutar, spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0