Onsdagen den 12 aug

Milo har fått sin första tand!

Jag är fruktansvärt uttråkad :( men snart så kommer Rickard hem och livar upp mig :)

Hann inte färga håret igår, så det får bli på tisdag istället. Meira är ledig då, så hon och Milo ska leka under tiden som Ida färgar mitt hår :) Vi ska även hinna med en lunch tillsammans!

Idag är det inte Milo´s dag.. Han har suttit stilla i mitt knä hela dagen. Lillskrutten.

Igår skrev köparen av vårat hus under köpekontraktet! YES!! :D  Senast den 1 dec flyttar vi! :D :D

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till sålt hus!!

Underbart för er att slippa vänta!

KRAAAAAAAAAAM

2009-08-12 @ 21:42:15
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0