Måndagen den 31 augusti

Milo sover, och jag har precis stortstädat hela huset, och hunnit med att läsa samtliga bloggar som jag följer :) Resten av dagen kan jag göra vad jag vill! Funderar på att packa in mig och Milo i bilen och åka till Haninge Centrum... Men jag är förmodligen för lat ;) Kanske kommer till Tungelsta åtminstone.

Usch vilka tråkiga/knäppa grannar som har flyttat in här :( Tur att vi flyttar snart! Dom har alltid en ful matta och ett snuskigt täcke hängandes ute på deras staket, WHY???!!! Dessutom har dom en massa skit på baksidan som sabbar våran vy... Saknar dom förra grannarna.

Jag gillar ordspråket "att städa när man har småbarn, är som att skotta snö medans det fortfarande snöar.." hahaha, klockrent! Jag kan inte låta bli att skratta när jag själv precis ställt upp alla skor i skostället, och Milo sekunden senare drar ner samtliga skor och dessutom smakar på den smutsigaste. Igår åt han på den smutsiga barnstolen som man fick låna på pizzerian, och i förra veckan var det toaborsten som hade premiär :) Hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0