Måndagen den 17 augusti

Sommaren börjar gå mot sitt slut och jag längtar efter hösten! Snart dax att köpa en fin åkpåse till lillskrutten. Får se när plånboken tillåter..

Igår var vi på 5 st husvisningar, 4 radhus och en villa. Villan var en "impuls visning", åkte förbi och såg en visningsskylt varpå vi lite snabbt springer in och tittar :) Radhusen var alla olika inredda. Rickard hittade snabbt sin favorit i det totalrenoverade huset med utgångspris 2 195 000(!!!) jag var däremot inte nöjd! Sista visningen för dagen längtade jag till, mitt favvo hus!! Med en betydligt lägre prislapp, 1 795 000 <3 Så idag ska vi på omvisning av "mitt" hus. "Rickards hus" är det omvisning på imorrn, får se om vi ska titta på det också, men det hoppas jag inte... :)

Idag kommer köparen av vårat hus på besök. Han ska ta lite mått och (förhoppningsvis) få svar på lite frågor som har dykt upp. Ååååhhhh, jag vill flytta IDAG!! Funderar på att iaf börja packa från och med imorrn :) Vi får se om jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0