Lördagen den 15 augusti

Idag är det dax för kräftskiva hemma hos oss! Det blir lugnt med bara några få gäster :) Vi har "byggt in" matplatsen ute, eftersom att det självklart kommer att komma regn..Jag säger bara, SVERIGE...

Imorrn är det dags för visningar. Ååååhhh vad jag längtar! Efter det ska vi fika med pappa eftersom han fyllde år igår :) Men jag måste säga att det ALLTID är lika svårt att köpa en present till sin pappa. Hur kul är det som pappa att år in och år ut alltid få kalsonger och strumpor, vardagliga sådana dessutom. Skillnad om dom fick kalsonger i "handvävd siden"(om nu det finns..)eller strumpor av spunnen spindeltråd....Typ något udda eller speciellt, för då kvittar det nog vad det är ;) Jag köpte iaf några spännande matlagningskryddor till honom :)

Nu måste jag fortsätta med förberedelserna till kräftskivan! Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0