Fredagen den 21 augusti

Idag fick jag sluta lite tidigare från jobbet, så jag kom faktiskt hem redan kl 1 typ. Hade köpt en barngrind som vi ska ha på övervåningen, satte Rickard i arbete ;) Så nu är huset ett steg närmare barnsäkert!

Huset som vi har köpt har vi tillträde till 8 oktober. Då ska vi börja med att tapetsera sovrummen och bygga "balk" för spothlights. Sen funderar vi på att slå på stort och renovera badrummet på övervåningen också.. Fast vi har inte bestämt oss till 100 %. Ååååhhh vad jag längtar till NYA HUSET!! <3 <3 <3 Timmarna efter att vi hade skrivit under kontraktet så anmälde jag Milo till dagis. DAGIS, fatta vad tiden går fort! :O Våran lilla kille växer för fort! Hursomhelst så hoppas jag att han kommer in på första alternativet, för det verkar sååååå mysigt där :) Vi får se vad som händer.

Snart är det dax för grillfest hos Marcus, Maria, Melvin och Wilmer! Skoj! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0