Måndag

I torsdags började jag på min nya arbetsplats. Mycket arbete, men det är ju roligare att ha något att göra än att bara sitta och stirra hela dagen. Världen är liten, för snett bakom mig sitter Rickards faster och arbetar :O Tur eller otur? Nja jag säger bara så här: det är tur att jag har eget rum. :)


Fredagen var jag hemma från jobbet för att att åka till MVC. Mycket nytt, bla ska jag börja hos sjukgymnast omgående, vänta svar på att få komma till diverse olika personer och möten. Tänker inte gå in så detaljerat på det, med respekt för lite privatliv. Hoppas ni förstår det :) Fick lyssna på hjärtljuden och väga mig. + 0,7 kg. Hon höll med om att magen va lite liten, men hon trodde att den skulle växa ganska så mycket inom några veckor. Lillmagen :) Bäbisen mår iaf bra och växer som den ska :)

Lördagen fixade jag en massa småsaker hemma. Gjorde om i vårt sovrum :) Fast det hela slutade ganska olyckligt.. Jag va inte riktigt på topp hade väldigt ont och var ganska ofokuserad. Sydde fel typ X antal gånger, jämra mig över att jag inte kan titulera mig som stolt symaskinägare. Och så slutligen, bär jag på metalltyngder till en panelgardin som ser ut som långa smala metallpinnar, ungefär 0,5 cm i diameter. När väggen helt plötsligt bestämmer sig för att flytta sig någon cm så mina metallpinnar fastnar och åker rakt in i min mage :O AJAJAJ va ont det gjorde! Efter det slutade jag med allt och satte mig istället i soffan för att moffla i mig gröna äpplen som tröst. "Någon" sa helt enkelt till mig att sluta.

Igår va pest och pina, allt värkde, och Rickard bestämde sig för att bädda ner mig.

Idag har inte heller varit så mycket bättre :( Illamående hela morgonen, undermedvetet stressad, värk i högra sidan osv osv. Inte skoj ska jag säga! Fast just för tillfället känns det lite bättre. Ska nog passa på att äta något nu när jag förhoppningsvis får behålla det. Hej så länge! 


Kommentarer
Postat av: Elle

Vilken grön å fin bakgrund, skithärlig!

Hoppas du slipper illamående och allt annat snart!

2008-09-01 @ 14:38:16
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad jobbigt det låter stackare..



Du får hälsa din farmor så mycket från mig när du träffar henne, funderar på att åka förbi med pappa snart så hon får träffa den lille, men man vet ju aldrig när det blir.. =)



Hoppas det är bra annars.

2008-09-02 @ 03:06:24
URL: http://hanna.ohlzons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0