Lundby

Ja, nu kanske Janne och Sissi ska flytta till lundby också. Hahahaha, alla vill bo nära oss ;)  Ska försöka boka visning åt dom idag. Nu kanske ni undrar varför jag ska göra de. Anledningen = dom som ska sälja, ska göra det privat genom någon annan i föreningen. Lät lite krångligt kanske....

Igår va vi ute en sväng i skogen för att plocka svamp. Jag lovar att jag inte överdriver nu, vi va ute i själva skogen max 10 min och fick ihop ca 1 kilo(!!) höstkantareller :O Gissa om vi va förvånade! Mycket svamp i skogen!

Just för tillfället(och sen igår eftermiddag) har vi inget rent vatten hemma.... :S USCH!! Att det alltid ska vara något! Jag blir tokig!


Kommentarer
Postat av: Elle

blä fär äckligt vatten men JA för svamp!

2008-09-22 @ 13:10:10
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0