Äppel päppel

Gårdagen va rikigt mysig :) Rickard kom hem lite senare än vanligt, så jag hann göra både lasange och äppelsockerkaka(inte för att Rickard äter äppelsockerkaka men iaf..) Tänkte ha tagit äpplen från vårt träd men de fanns ju inga fina! :( Tror att det är ett dåligt år, för nästan alla är "sjuka". Esther vart iaf glad när jag drog ner några från trädet med en kratta. Hon snodde snabbt åt sig ett, och la sig ner i solen för att mumsa i sig det :)

Lite senare på kvällen satte vi igång en film(hyrfilm från cdon) som vi trodde skulle vara jättebra. Hahaha, sanningen var den att de faktiskt va den sämsta film vi sett på länge, tror vi såg 15 min eller något sånt sen stängde vi av. "Kun pan" hette den, så nu vet ni att ni ska undvika den ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Självklart får du det =) Jag har köpt den på Gina Tricot..



Förresten.. fyller inte din farmor år snart? Jag hade faktiskt tänkt ringa henne och kanske åka förbi med Julius...

2008-09-16 @ 20:15:26
URL: http://hanna.ohlzons.com
Postat av: Hanna

Bra att du sa det.. då ska jag ringa henne i morgon då =)

2008-09-17 @ 10:48:49
URL: http://hanna.ohlzons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0