Gissa datum

Äntligen har jag hittat lite mönster till babykläderna som jag ska sy. Lite har jag gjort på frihand, men nu tänkte jag prova några mönster också, spännande! :) Försöker även hitta något "juligt" broderi att roa mig med under mammadagarna i december. Får se om jag hittar något..

Ska nog ta och röra mig hemåt snart. Helst innan det blir mörkt. Esther har en  mindre-bra-arbetsdag, hon ligger mest och gnyr och försöker desperat att krypa in på kontoret(vilket hon inte får)...

Funderar på att inviga julen nästa helg redan :) Iofs så har vi ju redan smygbörjat med julmusik och en blinkande ljusslinga :) Men jag är så sugen på allt annat också! :D Får se, nån mer julgrej kommer nog komma på plats under nästa helg.

Den här veckan är lugn när det gäller MVC, Huddinge och allt annat rörande bäbisen. Men nästa måndag smäller det till ordentligt, med 3(!!) inbokade tider.

Nu har jag även bara 25 dagar kvar innan jag ska påbörja min ledighet(3 dagar/vecka) :D Ska bli så skönt att bara gå hemma och tvätta bäbiskläder, laga massa matlådor, julmysa, sy, och utföra annat onödigt smågöra :) Rickard kommer dessutom att vara hemma med mig under perioden 20 dec-10 januari :) Perfekt!  

Sen får vi se när lillkillen behagar komma ut. Jag gissar på någon gång under vecka 3 i januari :) BF är torsdag vecka 4 i januari, alltså 22 januari. När tror ni att han kommer?? :)

Kommentarer
Postat av: Maria

[email protected]



Jag tror att han kommer ut på Bf, 22 januari!

När jag väntade M så trodde jag att han skulle komma ut 22 januari också men tji fick jag, så nu tror jag att er kille kommer då!

2008-11-17 @ 14:48:13
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Silva

Det verkar ju ganska vanligt att man går 2 v över tid vid första barnet, så runt 5:e Feb tror jag.

2008-11-22 @ 22:04:50
URL: http://www.metrobloggen.se/husbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0