Trött

Jag är så fruktansvärt trött just nu :( Idag kom jag knappt upp ur sängen... Tog lite sovmorgon innan jag till slut tvingade mig själv upp ur sängen. Känns som att jag måste ta de lite lungt idag, kanske bara ligga i soffan... De värsta är nog att tröttheten inte går över, normalt sätt så brukar man ju piggna till efter ett tag. Men men...

Igår var de "stora gråt kalaset" hemma i våran soffa :) (Barnmorskorna) Hahaha. De e ju såååå rörande/fint när mamman får upp sin slemmiga lilla sötnos på magen :D Tårarna bara sprutar, å de hela slutar me att jag inte har något smink kvar överhuvudtaget... :P

Igår såg jag även förlossningskliniken på tv4 fakta. Fast barnmorskorna e ju 1000 gånger bättre! :) Igår var de dessutom en barnmorska som skulle förlösa en kvinna som hade alla möjliga problem. Det speciella me hela situationen var att barnmorskan var helt täckt i plast/skydd! Undrar hur kul de skulle kännas att vara mamman just då..? Barnmorskan hade t.o.m. skydd för ansiktet(sånt som man har om man ska svetsa typ...) Undra vad hon tror ska ploppa ut där, kanske en alien? För jag tror nog inte att hon kommer spruta ut otrevligheter som en fontän..

Kommentarer
Postat av: Maria

Åååhå ja barnmorskorna är så himla BRA!
Jag vet att jag var super känslig de första veckorna, och jag mådde så illa! Känner du av det?

iiiiiih det är så roligt. :D

2008-05-19 @ 14:41:51
URL: http://mimmimarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0