Nyckelkort

För andra dagen på raken så glömmer jag mitt nyckelkort hemma :( Blir så irriterad på mig själv! Imorrn får jag verkligen inte vara utan det.

Idag ska vi ner till Nynäs för att träffa mäklaren. Passar även på att ta en sväng förbi mamma. Om allting går som de ska så åker hon ju till stugan imorrn å kommer hem tidigast i augusti... Fast vi ska ju iofs åka ner på våran semester vi också. Sen så ska jag ta en vecka extra semester för att åka ner själv och vila upp mig å magen lite :) Bli ompysslad e ju inte helt fel ;)

Igår jobba vi i trädgården :) Rickard visade upp sina dolda talanger å gjorde riktigt snyggt i dom 3 nya landen :D

Tog även lite kort på magen.. Kul och kunna se tillbaka redan från början för att veta om de har hänt något :) Å de har de! Ganska högt upp på magen e de en "knöglig" liten bula :) hahaha, synd bara att de inte e pyret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0