Internet

Vi har ju ganska nyligen flyttat, och självklart ville vi ju fortsätta att ha bredband i nya huset också. Vi blev lovade att internet skulle bli inkopplat innan den 4 maj. Det betydde att vi skulle vara utan internet i ungefär 3 veckor. Okej tänkte man ju, vi får klara oss utan. Förra veckan var vi ju bortresta och kunde därför inte kolla om de blivit inkopplat. Men SJÄLVKLART så hade de inte de. Idag ringer jag till bredbandsbolaget och frågar vad som händer. Svaret blir att de har "blivit något stopp på vägen" och dom får därför lägga in en ny beställning idag! :O Det betyder minst 2 veckor till utan internet i huset! ´JAG BLIR SÅ LESS!!

Igår kämpa jag i trädgården med min onda mage. Många timmar vart de, men fint blir de ;)  Förhoppningsvis får vi sallad, dill, gräslök, förgätmigej, brudslöja å lite annat smått å gott :) Idag ska jag dessutom åka lite tidigare från jobbet så jag kan köpa hem några plantor.. Å självklart lite mat också!! :D
 
Fredag tror jag att vi ska hämta hem vårat staket och även nya datorhyllan. Kanske kan åka förbi Tommy å Diana också så vi får alla korten från rhodos. Sen blir de nog till att fixa lite på baksidan å kanske grilla. Lördag siktar vi på picknick! Mysigt! Hoppas vädret är ok bara.. Söndag tänkte jag försöka ta mig ner till nynäs och en sväng till stenstrand. :)

Ikväll e de barnmorskorna! :D :D :D Den här veckan går verkligen fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0