Ingen rubrik :)

Varför måste man alltid skriva en rubrik lixom? :)

I helgen har de varit full rulle. Vi har äntligen fått vårat fina staket uppsatt! :D Love it! Igår va Marcus, Maria å Melvin förbi en sväng. :) Trevligt!

Idag har jag verkligen varit jättetrött :( Någon som har ett bra tips på hur man piggnar till? :D

Bäbis mår bra :) Jag mår också ganska så bra. Som sagt trött, och ont i magen. Men de hör ju till :) Sen så kan jag inte ligga på rygg, magen protesterar och gör ont direkt :( Men men...

På onsdag ska vi på möte me mäklaren angående alla fel. Hoppas vi får någon bra kompensation!

Kommentarer
Postat av: Elle

När är du beräknad?

2008-05-19 @ 15:56:41
URL: http://norpan86.blogg.se
Postat av: Elle

Oj vad spännande, precis som jag fast för 2 år sen.. usch vad tiden går fort! =)
Hoppas du mår bra?

2008-05-20 @ 07:40:33
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0