Va "kuligt" då :)



Kolla in den här videon. Det e helt sjukt hur dom dansar! Så j*vla grymt! Blir inspirerad och tänker för en stund, med lite vin i kroppen, att jag minsann också ska lära mig att dansa sådär ;D Yeah!!

Min älskling kom hem vid halv 8, å han va inte så nykter. Nu sover han så gott i soffan sen typ 8 :) Innan han somnade så försökte han leka lite me Esther. Det uppskattades inte.. Hon tog skydd bakom matte :)

Måste bara nämna att Rickard hade me sig en överraskning till mig hem. Min favorit pizza me bea å massa extra pizzasallad, naaawwww :P Va gulligt! Fast han påpekade att den va svår att bära på vägen hem :) Min snutt!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

GUD SÅ KUL! Jag tycker verkligen att ni ska ta det :D Hihihi. Vi bor i lägenhet i Handen, precis vid centrum och jag trivs jättebra ^^ :) Du får meddela sedan hur beslutet blev :D

2008-03-08 @ 12:01:51
URL: http://sweetysandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0