Sol

Okej så nu helt plötsligt så e de sol? :O Skönt iaf :) Inte så kallt heller. Fast alla vattenpölar efter snön uppskattas ej!

Kommer precis tillbaka från Södertälje. Har varit å lämnat lite nycklar. Tidigare så letade jag efter massa olika jobb som innebar x antal resor me bilen varje dag till olika ställen. Men nu så avskyr jag de. Har de så bra här på kontoret så varför bege sig ut me bilen. Skjuter alltid upp det till sista möjliga dag :)

Fast idag va de ganska skönt att få komma iväg en stund, ut i solen. Esther fick följa me också :) Åt lunch på en parkering i solen,mmmmm härligt :)

Nu stillas er nyfikenhet! :) Jag ska avslöja den lilla hemligheten :) Å hemligheten e..... Att vi ska på visning idag! :) Jag vet att de e helt fel men iaf :P För vi hade ju bestämt oss för att bo kvar i lgh tills vi får(om vi får) en liten bäbis.. Men så av en ren slump så hittade jag det här huset, rött med vita knutar ;D PERFEKT!! Love it!! Visade lite bilder för älsklingen å han blev totalt såld :) Men men... Ska titta på de iaf, idag kl 16.30 :P (förhandsvisning dessutom)

Återkommer imorrn me uppdatering!

Förresten det var huset på bilden som jag la in igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0