Måndag

Tillbaka på jobbet. Fortfarande sjuk kanske åker hem om en stund, e ju snart klar med dagens uppgifter :P

Kryssningen va super mysig :D UNDERBART!!  Va bara lite sjösjuk på vägen hem, fast de höll bara i sig ungefär 1 timme så de va lungt. Vart dock en nästan nykter kryssning för min del. 1 glas champange och 1 glas rödvin. Vågade inte dricka mer för jag åt så många olika tabletter. Dessutom så va jag inte så sugen heller, hade ju typ feber å va tok förkyld :P

Lördagen spenderade vi först en stund på mix me Jessica å Bosse. Sen svängde vi förbi Meira och grattade henne på 22-årsdagen :)

Söndagen låg jag bara i soffan och kurerade mig. Rickard fick sköta ALLT hemma :) Hjälpte faktiskt lite. Kände mig en aning piggare på kvällen :) Fast idag e de inge vidare :( Vill bara hem å krypa ner i sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0