Vikt

För första gången i mitt liv så går jag ner i vikt utan att anstränga mig, jag som trodde att jag skulle gå upp i vikt nu. Nej nej, jag går ner istället.. Men magen är svullen så kläderna är tighta.. Helst har jag en "mamma-kjol" eller mina enorma, som även dom tycks krympa, mjukisbyxor. Ska bli skönt när magen växer till sig lite mer så man kan köpa dom "riktiga" mamma kläderna. Nu ska jag försöka få i mig lite extra kalorier, äppelpaj, som jag bakade igår :) Lunchen(även den gjordes igår) är redan uppäten, plommonspäckad skinkstek med färskpotatis och brunsås, MUMS!! :D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja, har hört talas om dem, tyckte du att deras kurser var bra?



Ovanligt att gå ner i vikt när man är gravid ;)

Vilken vecka är du i nu? Det är så spännande att följa er vardag :) Nästan så man blir sugen på en egen men det dröjer nåt år till :)



Förresten, är det ok att jag länkar hit från min blogg?



Ha det gott!



Kramen

2008-06-11 @ 13:04:04
Postat av: Maria

haha, ja han är märklig! Jag blev livrädd när dörren öppnades..



Jag gick också ner i vikt i början,pga. illamåendet, det är bra att du äter lite extra kalorier då :D

2008-06-11 @ 13:21:52
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0