Röra

Igår rensade vi en massa kartonger hemma. Packade om, kastade osv.. Skönt att bli av med lite kartonger. Hade från början ca. 10 kartonger som skulle packas om, när jag var klar hade jag 2 fulla kartonger. Alltså jag förstår inte hur jag hade packat tidigare :O För de va inte mycket som skulle slängas... Rickard rensade bland alla papper, så nu ligger de papper i hela vardagsrummet :) Fast vi ska ta hand om det ikväll :)

Idag ska vi grilla oxfilé från Hammersta för idag är det ingen vanlig dag, nej för de e Rickards födelsedag hurra hurra hurra :) Min snutt fyller 24 :) Har även hört rykten om prinsessbakelse! :D

Idag käner jag mig faktiskt bättre, skönt!! :) Å magen mår bra.. :)

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Kul :) Om du hinner får du gärna kolla in bilderna från photoshooten i min blogg och rösta på din favorit :)

2008-06-03 @ 07:07:51
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0