Måndag

Skrev precis ett jättelångt inlägg, men sen råkade jag komma åt en knapp så ALLT försvann :( :( :( Ja ja, får väl börja om från början då... Förra veckan var den värsta än så länge :( Var hemma från jobbet och mådde blä! Svar till alla er som undrar: Jo de e p.g.a. graviditeten som jag mår såååå dåligt hela tiden :) Så nu vet ni de :P Vi var ju på inskrivning förra måndagen. Hade verkligen tur med barnmorskan! Hon var som klippt och skuren för mig!! :) hahaha. Men jag måste säga att jag tycker att de e bedrövligt att man ska behöva vänta tills runt vecka 18 innan man får veta något om bäbisen/bäbisarna! :( Får ju inte ens veta om lillen lever i magen eller om de e flera.. :( Man blir ju lite nojjig för man har ju hört/läst om fall då bäbisen inte har klarat sig i magen men kroppen inte stöter ut fostret.. Å så får man då reda på de när man ska på UL runt vecka 18.... Hur klarar man det? Jag ligger dessutom i "riskzonen" för tvillingar. Vi vill ju börja med en :) Men självklart blir vi glada om de finns flera där också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0