Bättre

Ja nu mår jag lite bättre igen :) Skönt! Man vill ju kunna njuta lite mer av graviditeten :)
 
Idag får vi finbesök av Jessica å Jesper :) Trevligt trevligt, jesper ska iofs jobba lite hos oss, men å andra sidan så får han ju betalt ;)

Mat idag blir pannkakor! Inte så förtjust i de egentligen, men känner mig lite sugen på de..

Fredag skulle de bli kanonväder ute hos oss! :D YES! Nu längtar jag faktiskt till fredag :) Fast jag vet inte vad jag ska ha på mig... :S Nästan allt sitter för hårt :( I lördgas tappade jag till och med en knapp i min favorit klänning när vi var och handla. Rickard tycket att de var jätteroligt! Jag tyckte inte att de va lika kul att gå och försöka dölja de stora hålet som nu uppstod på min mage. Så med andra ord, jag är väldigt svullen just nu och man kan nog tro att jag är lite längre gången än vecka 8.. Men jag antar att de går ner sig om en vecka eller så.. Säkert lagom tills de börjar växa "på-riktigt". Mina kläder är ett minne blott. Dax för nytt! Speciellt en BH, eftersom att det ser ut som att jag har 4 bröst i daxläget.. Vart ska detta sluta?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Skönt att höra att du mår bättre nu, som du säger man vill ju kunna njuta lite av den här tiden :)

Ja du Sanna, det är bara att vänja sig vid att kläderna "krymper", för så kommer det vara ett tag framåt ;)

2008-06-04 @ 11:00:58
URL: http://mikaela85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0