Semesterplaner

inte långt kvar till semestern nu! :D Åååhhh va jag längtar! Imorrn ska jag förmodligen ner till Nynäs för att fixa lite i mammas lägenhet. Idag måste jag åka till Farsta :( Orkar inte!! Vill bara hem å moffla i mig ett halv kilo kassler... :) Just för tillfället så är kassler typ det enda i köttväg som jag äter.. Om jag är riktigt duktig och tvingar mig själv så kan jag eventuellt trycka ner en halv cheesburgare också ;) Allt annat känns äckligt... :)

Igår bokade vi kryssning tillsammans med Marcus, Maria & lilla Melvin :) De ska bli mysigt! :) Vi ska åka med den nya silja line båten, Galaxy, som "testpiloter" :) Så de va billigt dessutom. 2 buffémiddagar och boende i A-premium hytt(med dubbelsäng) kostade ca 550 kr/person :O Hoppas de inte blir som titanic bara... :S Fast iofs så åker vi ju inte med premiärturen, för den är imorrn :)


Kommentarer
Postat av: Elle

Låter jättehärligt!

2008-07-22 @ 09:08:36
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Silva

Hej, hoppas att allt är bra med dig... Jag blev så sugen på galaxy-båten så nu har vi och mattias bror och tjej också bokat in oss på den. Det var ju billigt ca 550:- för oss alla med frukost och det känns ju lyxigt att åka (nästan) sprillans ny båt ju. Vi åker den 16/8.

Kram

2008-07-22 @ 23:00:27
URL: http://www.metrobloggen.se/husbloggen
Postat av: Silva

Hehe, kom på att vi inte alls åker den 16:e utan den 15:e. Hade först tänkt boka 16:e så jag var nog fortfarande så inställd på det att jag råkade skriva det ändå. Så ni stiger troligtvis av båten ca 1 timme innan vi stiger på. Så när men ändå så långt borta :P

2008-07-24 @ 07:33:51
URL: http://www.metrobloggen.se/husbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0