Regn

Usch va de regnar här! Regn regn regn.. Fast de e lungt om de regnar några dagar nu, bara de e uppehåll vecka 31,32 å 33 = våran semester :D

Sitter å tittar på lite magbilder som vi har tagit :) Mysigt, de börjar verkligen synas nu! :) Jag märker på folk som jag inte har träffat på länge att dom går rakt fram till magen å påpekar att den minsann har växt. De e lite svårare för tex Rickard, som ser mig dagligen, att märka större skillnad. Han längtar bara efter den stoooora magen :) hahaha. Jag själv märker det väldigt mycket, speciellt på alla mina kläder :( Fast som sagt ingen viktökning. Däremot så har jag inte minskat något den senaste veckan så de kanske håller på å vänder nu :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

En bild på din fina mage vore inte fel.

Hoppas att ni får en trevlig semseter :)



Kram

Mikaela

2008-07-17 @ 17:03:14
URL: http://mikaela85.blogg.se/
Postat av: maria

hej! Nej, marcus hade inte sagt något som vanligt. Och synd var det att jag inte kollade bloggen med din kommentar först idag på em. Ni är så himla välkomna till oss när det passar er, jag tycker ni är så trevliga. Marcus måste bättra sig vilket han troligen gör.. Ha det bäst så hoppas jag att vi ses i veckan. Kram!

2008-07-18 @ 23:51:15
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0