Nynäs

Snart ska jag ta mitt pick & pack å rulla ner till Nynäshamn :) Får se hur länge till jag ska jobba.. De e ju såååå fint väder så jag har ingen lust att sitta här på konotret! 25 grader i skuggan :O Inte dumt de! Skönt!! Hoppas de håller i sig nu när vi snart börjar semestern :)

Igår va danne & natta förbi en sväng :) Dom tog mått på sitt hus, för att kunna planera för möbleringen. Spännande att se vad den totala ytan blir, vi själva vet nämligen inte det ännu... Kanske måste klargöra här att danne & natta ska flytta in i huset som vi sitter ihop med, och som då självklart är lika stort :) 1 september kommer dom instormandes med alla hundarna :D hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0