De vart lite ändrade planer..

Ja, som ni kanske märkte så tog det ganska lång tid för mig att återkomma.. Allt vart utdraget och dom senaste timmarna har jag, jussi & erika suttit och väntat på en montör.. Under tiden passade jag på att köpa en bil, bara sådär ;D Så nu har vi äntligen våran efterlängtade kombi :D Inte planerat att köpa bil precis idag, men men. 

Nu e jag hemma å har precis tryckt i mig en pizza :9 Rickard är i Grödby, å jag ska tvätta, packa och städa Melkers bur. Just de! perfekt till semestern så började Esther löpa :´( Så 2 av 3 semesterveckor kommer gå åt till att passa henne, INTE kul!! Menshund!! Men men.. Varför lyckas hon alltid pricka in de på min semester? De e ju inte direkt så att jag har semester samma tidpunkt varje år.. Hur som helst, nu måste jag sätta igång med tvätten! :)

Jag är tillbaka efter semestern i Blekinge ;D HA DE SÅ BRA SÅ LÄNGE!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

va blev det för kombi då?

2008-08-01 @ 15:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0