Böcker

Jo just de, igår fick jag hem nya böcker till bäbisen :) Så fina! Kommer en gång i månaden i 1 år, alla med Nalle Puh tema :) Den här gången vart det: "visor och ramsor med Nalle Puh" och "lär dig med Puh om ljud" :) En liten figur(nasse) kom också med :) 158 kr/paket tror jag att de kostade. Paket nr 1, 6 och 12 har jag för mig var gratis :) I första paketet fick vi en ljusblå bäbisfilt med Puh, en liten figur, en Nalle Puh mobil och boken "barnets bok", typ som mitt första år boken(sån som man fyller i själv) Det bästa med den boken är att sidorna är ca. 0,5 cm tjocka, vilket gör att den är extra hållbar, och barnet kan själv titta i boken utan att den går sönder :) Smart tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Va mysigt :)

2008-07-24 @ 20:20:19
URL: http://hohlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0