Vinkväll

5 tåget idag åker Ida å jag in till stan för att träffa Anna å mys pysa lite ;) Tråkigt att åka tåg men men... Ibland får man offra sig :) Tydligen så skulle Meira å Maria åka samma tåg :D Dom ska till Nacka. Känner mig lite bakis faktiskt... Även fast de va lungt igår. Men för ovanlighetens skull så drack jag cider. Tror inte att min mage å mitt huvud gillar den drycken så värst mycket.. Dessutom inte i sällskap me rödvin...

De va verkligen super mysigt å bada jacuzzi! Guppa runt bland bubblorna bara jag å min älskling, tända ljus i mörkret, mata varandra me jordgubbar å bara ta de lungt å njuta. De där lät kanske lite överdrivet romantiskt men så va de faktiskt :) Vi stannade en stund efteråt å läste tidningar, drack öl/cider å pratade massa strunt. UNDERBERT!

Ringde sen Jesper, tänkte att han kanske hade tråkigt helt ensam en fredag.. Så vi träffades typ kl 10.30 på mix å drack lite rödvin å snacka skit. Stannade faktiskt tills stägning(12)sen bar de av hem till oss för lite välbehövlig sömn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0