Tillbaka

Nu e man tillbaka efter en ganska lång och underbart skön julledighet :) Första veckan va fullbokad, nästan lite jobbigt faktiskt... Andra veckan har vi lyckats ägna åt varandra :) Sett massa filmer, kramats lite extra, ätit god mat, surplat vin, spelat spel, gått på promenader i vinterkylan m.m.. LOVELY!! Känner mig nykär igen :P HÄRLIGT!

Kände mig ganska pigg imorse när klockan ringde kl. 05:00. Tog det ganska lugnt hemma, åt frukost, sminkade mig, fixade lite smått å gott, kela lite me esther :) Sen bar de av iväg mot jobbet, pissväder! Regnade, va mörkt, slaskigt å självklart såg jag nästan ingenting! Läskigt.. Kom iaf fram till jobbet utan några olyckor :) Önskade att man bodde lite närmare jobbet... Eller att vi kunde fixa en liten bättre dator hemma så man kunde jobba hemmifrån 1 eller 2 dagar i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0