Skift

Rickard jobbar skift den här veckan. Det betyder att jag får åka hem tidigare eftersom att vi bara har en bil nu :P Skönt å komma hem å göra exakt vad man vill, men lite tråkigt utan älskling blir de också efter ett tag. Det känns som att man e singel igen när de e skiftvecka. Tidigare när vi hade 2 bilar så sågs vi inte alls då eftersom att jag jobbade som vanligt å han jobbade kväll. Men nu me bara 1 bil så ses vi ungefär 5 minuter vid bilen varje dag :)

På fredag lagar Rickard mat tills jag kommer hem å efter de har jag ordnat överraskning till honom :) Kan avslöja att de blir jacuzzi på skärgårdshotellet. Ska bli sååååå mysigt :) Fast man brukar ju bli ganska trött av att ligga där bland bubblorna, så de e ju inte så bra.. Får ta en promenad efter de så man kvicknar till igen.

Livet leker å jag är lycklig! Bara 116(!!) dagar kvar till Grekland :D

 Våran julgran 2007. Nu står den å barrar på balkongen...

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag vet faktiskt inte riktigt.. jag fick dom av syrran i julklapp förra året :)

2008-01-09 @ 20:09:47
URL: http://jjennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0